Tänkte ge allt!

Jag jobbade inte själv idag tack gode gud för det! Jobbade tillsammans med Caty och det gick bra trots att det var så många Scandic chefer överallt ca:45-50st va dom! Kände mig helt vilsen på jobbet för att jag varit ledig så länge, det händer faktiskt mycket på bara 2timmar!


Trots att jag inte kämpade på gymet idag så va jag jätte hungrig när jag kom hem så blev en skål med massa fiber flingor!


Här är mitt gym kort rött och fint! Jag är så klen både idag och igår kunde jag inte konsentrera mig när jag skulle träna, ville bara hem och sova idag trots att jag var jätte peppad att träna exakt innan! Någon snodde mina vantar också buuhuu mina nya vantar j*vl* fitt* asså!

Ne nu är det sängdax för lila mig måste bli trött så att jag är piggare imorgon på jobbet, undra vem jag ska jobba med hmm*

Love Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0