Ligger i sängen utmattad..

Ligger i sängen med datorn på magen och kollar på film + smsar med min älskade älskling som bara dissar mig hela tiden haha ne men jag överlever, ville ta med han till universeum imorgon för att vi någongång för en gångs skull skulle hitta på något kul/mysigt.. Så det är vad vi ska göra imorgon.. Kanske tar med mig kameran så att det blir någon bild, får se.

Min nya pyjamas och min solbränna, me like!


Var ute med Joy innan med Paulina och hon Joy va helt knäpp hon drog så mycket att jag fick ont i händerna och hon stannade upp och åt gräs, sedan stod och och bara stirrade på en gräsplatta. Såhär stod hon haha:


God natt sov sött..
Love Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0