Köpte detta!

God eftermiddag!
Kom hem från Moeid för ett tag sedan, när jag kom in till stan bestämde jag mig för att köpa flera såna bas tröjor som jag köpte sist från H&M! Men då finns det bara en kvar i min storlek buuhu*.. Orkade inte gå in i massa andra H&M butiker och leta efter flera för jag va ju trots allt själv, hittade en pyjamas också mys mys. Funderade på att at och köpa en BH & trosa men lyckades övertala mig själv att just nu behöver jag inga nya.

Jag köpte även hårfärg & lösnaglar, mina egna naglar har ju drabbats av någonting där dom inte alls vill va långa och fina längre, har klippt och filat ner dom för att det ska bli jämna, och på två fingarar har det hänt ngt hemskt vet inte hur jag ska förklara men det gör riktigt ont!





Love Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0