Kattungen Tindra!

Va borta hemma hos Michas storre brors tjej för ett tag sedan och kollade på deras lilla kattunge som fått nanmet Tindra. Hon va så sjukt liten och söt! Har satt på en tvättmaskin med vit tvätt och väntar på att den ska bli klar, jag borde fixa iordning mig så att jag kan dra ut men jag fryser och känner att jag vill inte ta av mig mina mjukis kläder!
Väntar tills sista sekunden, ska med Micha och fixa hennes pass och sedan dra iväg till gymet tror jag om jag orkar (blir inte mycket träning där alls, stretching bara kanske?, jag vet att jag kan göra det hemma, men eftersom jag ska träffa Moeid och han ändå är där så kan jag ju göra det där så får han & jag mer tid ihop.) Tar med mig väskan med kläderna och ser om jag klarar av att bära på det och sedan träna.


Det gick inte så bra att färglägga gubben!
Love Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0