Jobb, jobb, jobb!

Åhhh* jag blir galen jag kan inte hitta min USB sladd någonstans! Så inga bilder i detta inlägget buuhu*.

Igår så följde jag ju med Micha och fixade hennes pass gick fort och hur smidigt som helst haha, sedan gick vi och åt på MC då kom även Moeid. Sedan åkte Micha hem till lilla kattungen igen och jag och Moeid åkte ända vägen hem till honom. Där myste vi lite sedan spelade vi fia med knuff med Arina (Moeids lilla syster), pluggade med hans mamma, sedan fixade jag en inbakad fläta i Arinas hår, kollade fotboll några minuter och åkte hem. Vilken dag det var!

Har jobbat idag från 7-13 idag och ska tillbaka och jobba igen från 17:30-20:00 det ni, mycket jobb på en dag! Ne men känns extra mycket eftersom jag går hem och sedan tillbaka + att jag jobbar när det är som mest!

Love Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0