Hej & God morgon


God morgon vaknade ca kvart över 8 idag, ska försöka gå upp denna tiden varje dag, förutom när jag jobbar tidigt då jag går upp tidigare!

Men nu ska jag äta frukost och fixa mig snart, ska möta min syrra i stan efter hon slutat skolan sedan ska jag möta upp Moeid också för vi ska träna tlsm! Sjukt huh? nu händer det på riktigt, lite synd bara att Friskis & Svettis inte finns lite närmare mig för måste åka ända vägen till stan (Domkyrkan) för att träna nu. Har ju Sport Life nedanför jobbet (som ligger 10minuter ifrån mig om man går).

Jag ska köpa Nike på tränings kläderna har ju trots allt Nike skor, ska köpa ett par nya skor också kanske nu när det blir löning nästa månad? (Kan ju köpa skorna nu med men känner att jag sparar allt som blir kvar efter detta).

Love Janina


Kommentarer
Nathalie

aw tack :)

söt blogg du har!:D

2010-09-21 | 15:20:39
URL: http://nadalinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0