Iväg och träna

God morgon!
-2°c ute nu brrr* jag ska äta frukost sedan ska jag fixa  m ig och åka iväg och träna. Jag ställde klockan på 9 idag och jag gick faktiskt upp första gången den ringde! (Brukar låta den ringa ett antal gånger innan jag går upp.)

Jag har grymt ont bredvid min näsa på vänster sida, känns som om jag har värdens finne där eller blåmärke men det har jag inte, måste varit ifrån igår när jag slog i näsan i Moeids rygg, hade ju lite ont igår också.. Hoppas bara inte det blir ett blåmärke!

Dax att fixa frukost nu, ha en bra dag hörs nog ikväll igen eller något!

(Det fick bli en gammal bild ifrån sommras orkar inte ta någon nu)
Love Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0