100kr tack!


Miss me?
Jag är helt slut efter att ha jobbat dessa pass som jag jobbat, det är jätte mycket nu! Vilket är bra för de gör att jag får mer pass och mer pass = mer pengar och mer pengar = steg närmare att flytta hem ifrån! Det som är dåligt är ju att jag förlorar tid med Moeid och tid att göra annat.
BTW sa jag att jag och Thomas tjänade ihop 100kr var i lördags när vi jobbade ihop? Helt otroligt!

Ska jobba imorgon också sedan är jag ledig onsdag och torsdag då ska jag träna med mamma och några?.. hmm* Ska även ta och träffa Vikkan på Onsdag och så får vi se vad som händer resten av dagen och på torsdagen.. Träffa Moeid kanske

LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0