Ledig idag faktiskt!

Jag är helt slut, jag har jobbat 8 dagar i rad om inte mer? hmm ne eller?.. iaf ledig idag och börjat Tidigt imorgon det vill säga 07:00 till 15:00.På fredag är min sista praktik dag. Då behöver jag nästan bara tänka på skolan en vecka sedan är jag färdig med allting.

Så när jag jobbar blir det inte lika mycket som det har varit nu under min praktik tror jag inte, men får hoppas att det blir för behöver verkligen jobba nu annars får jag inga pengar.

Tog massa bilder igår så har några på lager haha! Ne men kastade resten nu. Kan ju inte alltid ha samma tröja på alla bilder, jag kan snart börja lägga upp nyare och mer för mammas dator har kommit nu behöver vi bara en laddare som fungerar för dom skicka med oss en som inte fungerade.

/Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0