Trött, trött och åter trött

Är så trött efter min första vecka på hotellet, har dock bara imorgon kvar så har hela veckan gått men men det är kul faktiskt, när jag har någonting att göra eller kan göra det.. Kul att lära mig också men det är grymt mycket info som man ska komma ihåg, hoppas Joren kommer ha tolamod med lilla mig hela 2 ½månad hihi.,men det ska nog gå bra!

Idag är det en speciell dag för både mig och min käraste älskling!.. Vi har varit tlsm i 1 ½år idag, kan knappt fatta det men det säger jag varje månad typ haha!

Jag har köpt BH & trosa, GLOW (shampoo, balsam & hårinackning). Sedan köpte jag vax och handkräm också! Ne men hörs någon annan dag när jag har tid/orkar skriva. Blir ingen bild srry!

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0