Ska jobba ett pass helt ensam!

God morgon sunshines!
Jag är så nervös idag för att jag ska jobba ett pass helt ensam! Hur ska det gå!? Tänk omm det är jätte jobbiga gäster. Eller om det kommer in en Walk in gäst, jag är fortfarande jätte osäker på hur man bokar in en gäst och sedan checkar in han/hon. Får ringa min mamma så fort det händer någonting! Men klart inte så trevligt för gästen när jag står och pratar i telefon samtidigt.

Fast jag ska vara posetiv, tänk att dom lämnar mig ensam det betyder ju att dom tror att jag klarar av det. MEn Frida skulle komma förbi klockan 7 och hjälpa mig om det behövdes så det var ju bra sedan ska hon ringa och kolla till mig.. (Hon är receptionist chef) Och världens underbaraste chef!


/Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0