Övertid + säkerhetskontroll!

Är jätte trött efter att jobbat varje dag sen Torsdags, och idag gick de ut på övertid! Sedan när jag skulle hem hade vi en gubbe som gjorde en säkerhetskontroll för alla som slutade nu. Imorgon är jag ledig då ska jag träffa Moeid igen.

Ne men nu ska jag kolla vidare på nätet sedan ska jag lägga mig i min kalla säng och kolla på TV.

Btw tycker ni att jag ska sluta blogga på nätet och göra en bilddagbok irl och skriva i en sådan istället?.. För känner att jag hinner inte skriva så mycket i denna bloggen när jag jobbar hela tiden.. KAnske ska se hur det blir och vänta tills efter sommaren? Det är ju skönt att man har bilderna kvar på bloggen så det är bara gå in på den om datorn skulle hacka sig och allt försvann, då har man ju lite kvar.

/Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0