Janina på väg hem!

Visst är det inte alla som får gratis manikyr? ne, det är det verkligen inte.. Men jag fick det idag gulligt va?! Nu sitter vi och väntar på att bussen ska hämta oss som ska köra oss till flygplatsen. Äntligen hem!!! Mamma sitter och blir fin i håret. Hoppas hon hinner klart innan bussen kommer!

Det ska bli så skönt att åka hem och träffa Moeid, men ska dock jobba med en gång när jag kommer hem, hur ska jag hinna träffa honom? Jag menar imorgon till måndag, sedan vet jag inte hur mitt schema ser ut hemma, ledig någon dag emellan hoppas jag så att jag hinner träffa min älskling eller att det är mellan pass jag får. Ne men är jätte glad att jag får så mycket jobb på en och samma gång, då kommer man in i det och så får man pengar haha! Ska faktiskt inte tacka nej en ända gång till jobb om jag inte planerat någonting iförväg. Tusen tack till Scandic Backadal/Ida för att jag får jobba där.

/Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0