2 middagar på en dag?!

God morgon sunshines!
Vaknar tidigt hela tiden, jag vet inte vad som hänt med mig till och med när jag sov hos Moeid vaknade jag tidigt och höll på att tjata upp honom. Aja det fixar väll sig.

Idag ser det ut som om att det kommer bli jätte fint väder om jag kollar ut genom mitt fönster så är det helt blått på himelen. Men på baksidan kanske det gömmer sig några moln det vet jag inte, för att jag är för lat för att kolla.
Nu är jag ledig en vecka som det ser ut som. Men imorgon kanske jag ska på sommar möte. från halv 1 till kvällen då äter vi ute på restauranger som ligger i närheten, som vi tipsar våra gäster att gå till om dom inte vill gå på restaurangen på hotellet. Men jag kommer aldrig orka äta 2 middagar så får se. Detta fick jag veta efter att Moeid frågade mig om jag var ledig på Onsdag och jag svarat ja. OPS!



/Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0