"Jag spydde, mådde illa!"

Vaknade nyss, usch va trött jag är.. Först väckte Paulina mig runt 6 tiden och då hade jag jätte svårt att somna om, men till slut somnade jag om och sov tills nu.

Mår lite illa faktiskt, Vikkan som smittar av sig?.. (Hon spydde när hon sov hos mig och det säger hon inte fören jag vaknar och ska på toaletten, hon bara det kanske luktar spy där. Jag bara huh? har du spytt hon bara aa jag mådde illa. Förklaringen till att hon inte väkte mig var för att jag sov. Känner mig å taskig.) Tur att hon sov på golvet då iaf så att hon kom ut fort..

Tänker på dig älskling varje dag/timme/minut och sekund. Du finns hos mig hela tiden!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0