Tidig till skolan?!

Okej detta är nog det värsta jag gjort denna veckan:
Jag börjar med att berätta när jag börjar; jag börjar alltså 8.30 idag.

Jag vaknar av att min klocka ringer klockan 6 och jag tror att klockan är 7, så tänker att jag bara har en halvtimme på mig, och att jag inte kommer hinna fixa mig alls, så tänker jag ligger kvar en kvart till sedan tar jag på mig snabbt och går iväg. Det gjorde jag också och då är klockan alltså 6.30 men jag tror ju att klockan är 7.30.

Sedan när jag nästan är framme vid bussen så får jag sms av min syrra; "Du börjar halv 9". jag bara jag vet ju det, sedan kollade jag på klockan och då ser jag vad klockan är då ringer mamma; hon säger: "börjar du inte halv 9?!" Och jag bara "jooo kollade fel på klockan"n Så jag gick hem igen. Så nu ska jag gå och dricka upp mitt te.

Jag idag med systers tröja, hon fråga mig igår om jag ville låna den, konstigt eller hur?!

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0