Pyjamas byxor på!



Här är skillnaden efter att jag solat 3 gånger det syns nästan ingenting på bilden men in real life så ser man jätte STOR skillnad! Till och moeid fick en chock när jag visade honom haha! INTE SNYGGT! Längtar tills jag ska till Turkiet och känna värmen men kommer dock dö av längtan efter Moeid kommer nog börja gråta första dagen vi kommer dit haha!

Sitter i min säng nu med en filt och lyssnar på musik från mobilen och så sitter jag ju framför datorn. Försöker få reda på en grej från min älskade älskling.

Just det i morse när jag skulle gå till skolan och skulle släcka mitt rum innan jag stängde dörren till det så är det en jätte fet/stor spindel där på väggen. Jag fick nästan hjärt attack -okej jag vet att den inte kan göra någonting. Men dem är ju så hilma äckliga! Skreck på Sebbe och han dödade den som tur va innan den försvann. Tack Sebbe (älskar dig)!

xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0