Överlever jag hela veckan?!

Denna veckan har varit katastrof och den är inte slut ännu! Nu när jag säger så, så kanske ni förstår att det har hänt mig en ytligare sak.
Här är histrian;
Jag, mamma och Paulina skulle lämna smörgåstårtor till en person. Innan vi tar på oss jackorna så skrämer jag Paulina och hon blir verkigen sjukt rädd, jag fick mig ett gott skratt. Sedan när jag och Paulina ska gå hem igen så puttar hon mig så gör jag tillbaka (detta är på skämt) sedan börjar jag springa efter att jag puttat henne för att jag tror att hon ska putta mig igen, så jag springer ifrån henne sedan kommer det en sväng och jag saktar ner för att jag inte ska halka och Paulina skriker "Hoppas att du ramlar" och det är precis det jag gör. Skrapat upp mina händer och knän. Så imorgon så lovade Moeid att han skulle trösta mig haha.

Jag har verkligen sjukt ont kommer ni ihåg när man va liten och ramlade och skrapade upp knäna när man tex cyklade. Det bränns och svider på en och samma gång, man verkligen känner hur det pulserar i mina händer av smärta också.

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0