Nästa nyår...

God morgon, sovit gott? Det har jag i alla fall jag somnade jätte sent trots att jag inte gjorde något speciellt igår. Tror jag somna runt halv 5! Jag låg och smsade med Moeid en stund från tre till 4 kanske. Peter (Vikkans pappa) har inte hört av sig ännu så vet inte om jag ska hem till han. Får la ringa han sedan och kolla med honom.

Nu är Joy på lekis humör hon hoppar runt med sina leksaker och lägger dem vid fötterna på mig för att jag ska leka med henne men det kan jag inte. Då bryter jag naglarna. Snackade med Paulina vid frukostbordet hon berättade om vad hon gjorde igår. Nästa år ska jag inte vara hemma jag ska veta vad jag ska göra på nyår 2 veckor innan det är! Och jag ska fixa mitt hår, naglarna, klänningen och skorna i tid!

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0