Mitt data freak är borta?

Jag är så spänd i min nacke nu så att det gör ont! Ska be Paulina snällt massera mig i någon minut bara, tror ni att hon går med på det?

Försökte plugga på svenskan igen men nepp det går inte. Kan inte slappna av.. + att det är en störande figur på mitt word pogram som inte går bort bett Carro om hjälp så hoppas hon kan!
Mitt data freak (som jag inte alls har ngn kontakt med längre) svarar mig inte kanske är sur för att jag bara skriver när jag behöver hjälp med datorn haha ne va hemsk jag är! Ska försöka dra upp kontakten igen, men tror inte ens han bor kvar häär. Hmmmm!

Här är figuren btw ngn som kan hjälpa mig?;


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0