Jag sa ju...

Hej hej. Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle sköta skolan nu när den började-inte missa en lektion eller för sova mig..? Jo självklart ska jag göra det bara för att jag sagt att jag inte ska göra det.

Jag ställde väckarklockan på halv 7 så att jag skulle hinna äta, ta på mig i lugn och ro, sminka mig och fixa håret. Men jag tryckte på znooz så den skulle ringa om 10 minuter igen. Men det gjorde den aldrig eller så va jag så trött att jag somnade om och stängde av den utan att jag visste om det. Så när klockan är 10 i 8 kommer mamma och väcker mig och frågar mig när jag börjar. Och jag börja ju halv 9 idag och det tar 45minuter till skolan om man har otur med bussar och spårvagnar. Men det hade jag inte- dem kom med en gång som tur va. Så hann exakt till skolan när jag börja men dem hade gått in. (Lärarens klocka går fel?) Iaf duktig jag är va jag sminka mig och tog på mig kläder på mindre än 10 minuter.

Jag glömde dock min penna, mitt block och min almenacka + mitt bamba kort. (Det vill säga att jag glömde allt viktigt, åt ingen frukost heller).

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0