Hemma från "helvetet"!

Usch vad jag är trött har sovit några timmar bara för att Vikkan och Paulina inte va tysta igår. Varit ett rent helvete att somna där. Ialla fall vi blåste upp en madras med eluttaget haha! Coolt. Så låg vi och kollade på en film (Min stora feta grekiska semester) eller någonting hete den. Innan det spelade vi Buss och sjöng singstar. Tror vi somnade runt 5 halv 5 igår. Vi gick upp tidigt idag för Vikkan skulle träffa A. Så sen jag kom hem har jag bara kollat film legat i min säng och duschat. Just det Vikkans nya rum är extremt fint/mysigt.

Imorgon är det skola, första dan i skolan 2010! Det kommer gå bra tror jag, har ju Olivia där som är puschar på "alla"..

(Det är en av Vikkans katter som sitter bredvid TV:n, Simson eller hur det stavas).

xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0