Bilden säger allt?!

Har hur tråkigt som helst här är en bild jag tog nyss typ... haha har många mer från idag då.

Jag tror att min tele håller på att rasa samman! Den lixxom vill inte skicka iväg sms med en gång jag måste hela tiden skicka det två eller tre gånger. Asså jag har skrivit ett sms sedan när jag trycker att jag ska skicka det så står det att det är något fel och att jag ska försöka igen så gör jag det och då funkar det eller så gör det inte det då måste jag göra om det och då går det. Någon annnan med Comviq kompis som har så hära eller är det bara jag? Tänkte att det kanske va fel på mottagningen inom det nätet..


xoxo Nina ♥

Kommentarer
Anonym

det har hänt mig oxå! igår och idag.. suck

2010-01-16 | 10:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0