Tappat mat lusten

Hej hej har inte skrivit ngt igår för att jag somnade när jag kom hem från skolan. Sedan åkte jag hem till Moeid på kvällen och sov över hos honom. Vi kollade på film (The ugly truth), jag förväntade mig faktisk mer från filmen men den var ganska kul.

Jag har tappat min matlust helt nu. Äter nästan ingenting, igår åt jag bara lite lunch i skolan (pasta), sedan ett äpple och en frukt hemma hos Moeid som vi åt innan vi gick och la oss. (idag har jag ätit två smörgåsar.) Åt en hemma hos moeid också men inte en riktig smörgår inte ens en halv. Jaja.. Får hoppas att det kommer tillbaka.


xoxo Nina ♥

Kommentarer
Anonym

Gör ett gravtest ! Tappad matlust är ett tecken på att man är gravid ;-)

2010-02-14 | 14:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0