Sista latte och godis

 
Drack btw min sista latte i Tisdags från MacDonald´s dock men men.. Nu blir det bara te och jag åt min sista godis bit igår också ist för godig blir det torkade frukter/frukt osv...


Btw är så trött på vädret det bara kommer mer och mer snö hela tiden. Igår var det nästan snöstorm eller det var det fast i miniformat kanske? Men det snöade grymt mycket.. Dem skottar snö här utanför mig hela tiden. Tog kort på ett berg dem gjort med snö, undra varför.. Det är kanske 2meter högt. Tar ju längre tid att smälta bort sedan..

Det snöar ganska mycket nu också jag tycker att det hade varit kul om det hade avrit vid julafton men nu är jag verkligen trött på allt detta eller vad säger ni?!..

xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0