Praktik ansökan inskickad


Det var ett tag sedan jag skrev något inlägg?.. Sedan 1 februari har jag inte skrivit något känns som längre tid. Nu ska det bli ändring på det i alla fall. Har haft lite mycket saker att göra tex. skolan och massa HEMLIGT STÄMPLADE saker...  Men nu har jag i alla fall skickat in mitt CV till scandic så kan boka av det (fast denna gången blir det i receptionen inte frukosten). Om jag får platsen så har jag även jobb till sommaren SKÖNT med tanke på att jag går ut skolan då.

Fick vara "lärare" igår på tecken språket tillsammans med en annan tjej som jag inte ens mins namnet på kanske Martina osäker faktiskt. Bara för att vi är så duktiga, skoja- jag vet inte varför faktiskt!

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0