Börjar Nina bli sjuk?..hhmmm

Hemma från teckenspråket nu, är hur trött som helt o lite sur och så tror jag att jag börjar få halsflöss, har grymt ont i halsen så det är inte klockt! Hoppas att det är över till imorgon.

Men nu över till varför jag är så sur - Jag glömde naturligtvis mitt leg när jag skulle köpa Moeids present och så klart har jag bara exakta summan på kontot just nu och kunde inte ta ut pengarna för man kan ju inte ta ut 50kr! Blir så sur! Men träffar han imorgon då får han kalsongerna så får han ****... på Fredag så har han hanledning till att sova hemma hos mig!(A)
 
Kolla vad korviga ben jag har, märkte det nu! usch usch det måste jag fixa herre gud vad hemskt det ser ut! Men visst nice outfit uh?.. Hade det i Måndags. Idag körde jag ju på lite pösig t-shirt med jeans leggins. Undra vad det blir för någonting imorgon, kan nämligen inte bestäma iförväg för ändrar mig alltid när jag väl ska åka iväg! Men men nu ska jag sätta mig och plugga! Kör på någon sexig outfit imorgon eller en lite mer mjukare/softigare stil tror jag, seee ya!

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0