Underbar chef!

Var det någon som såg julkaländern idag?

*Det gjorde jag, jag ställde till och med alarmklockan för att se den, kvar i 7 men den började kvart över 7 så somnade naturligtviss om. När jag vaknade igen så hade det 5 minuter av avsnittet. Men såg dom sista 10minuterna och måste säga att den var super duper tråkig men ska ge den 3avsnitt om den inte är roligare då så får jag helt enkelt sluta kolla.

Har jag sagt att våran chef på jobbet har köpt sådana där choklad julkaländrar till alla på jobbet/i receptionen så himla SÖT är hon! Underbar... Så när jag jobbar på fredag får jag öppna och äta massa bitar mums!

(Ont i nacken, aj aj aj!!!)

LOVE Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0