"Spring pass" på jobbet idag

God morgon/God eftermiddag!

Vaknade nyss eller har gjort gröt och sitter i sängen och äter nu samtidigt som jag bloggar. Fick en kommentar av http://elintoreborg.blogg.se/index.html som sa att hon hade en tävling om månadens blogg, vill du vara med klicka på hennes länk och glöm inte att rösta på mig hihi!

Blir inte att jag springer över 1mil idag för Sebbe och pappa väkte mig inte, dom sa att det inte gick men dom har inte es försökt, visst är jag svår att få upp men jag kommer ihåg om någon väckt mig innan. Så nästa söndag får det bli, har ju trots allt spring pass idag på jobbet (dom kan ringa in mig när som helst när de behövs idag) Så måste hålla mig nära.

Love Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0