Min älskling är hemma

Kom nyss hem från stan (var där med Moeid, Ali, Tarik och Liridon). Jag blev så trött "grinig" så åkte hem tack gode gud för det, för det börja spöregna när jag kom hem! Igår skulle jag och Moeid gå på bio men det blev ingenting, men vi åt iaf på kebab city haha!

Känndes underbart att ligga med han i sängen igen och bara gosa/sova vi somnade 9 haha! Jag trodde att det skulle kännas jätte konstigt att träffa honom va jätte nervös för vad som skulle hända och massa. Men det gick jätte bra.

´
Imorgon efter jobbet har jag bokat in en fika med Micha klockan 4 så får stressa lite grann för att hinna träffa henne vid 4tiden. (Man kommer ju inte alltid iväg prick 3 från jobbet).. kanske träffar Moeid imorgon också.

Love Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0