Trodde inte

Bestämt mig nu vilken klänning jag ska ha hittade en med Vikkan när vi åkte till stan, hon fråga om det var okej om hon också fick köpa den iaf hennes inte kom som hon beställde, och jag bara ja de får du väll dagen efter gick hon och kööpte den :( Och hennes konfermation är innan min student! Det suger jag trodde hon skulle vänta några dagar iaf och se iaf den kom eller kolla vad som hänt med hennes klänning. Blev helt knäckt när jag läste smset för trodde aldrig hon skulle köpa den :(

ska lägga mig bredvid mamma nu fryser jätte mycket! BTW har varit duktig och skickat in en svenska upp gift idag! Började lite på den igår och gjorde klart den idag!

/Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0