Studentklänning - hjälp mig?!

Det gick bra hos tandläkaren med Paulina hon höll mig i handen och allting, men sedan när vi gick därifrån så sa hon "jag bara klämde i handen bara för att låtsas att jag fick ont." Whats up whit that? Jag var värsta snäll som följde med henne för att hon var rädd och massa.

Jaja, nu ska jag leta efter studentklänning någon som vet någon fin? Jag ska vara traditionell och ha en vit klänning så om någon hittar en fin tipsa gärna!.. Sedan efter jag har letat en stund så ska jag planera lite mer inför min student, vill ha allting klart så att jag kan slappna av den dagen.

/Janina

Kommentarer
Vikkan

Jag vill också vara med och kolla efer studentklänning.. <3

2010-04-14 | 20:11:34
URL: http://divastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0