Sneak peek!

Åh vad trött och sliten jag är, ska jobba sent idag så börjar halv 3. Vill bara gå ut skolan just nu så jag inte behöver tänka på alla läxor och uppgifter jag har kvar. Ska börja fixa mig strax men först ska jag sitta vid datorn en stund vilket jag inte alls gör ofta. Mammas dator har fortfarande inte kommit.

Moeid sov hos mig i helgen, jag fick även gå och hämta Vikkan från Dianas fest. Lite dåligt av hennes kompisar att inte erbjuda sig att följa med henne hem när hon ville hem. Aja så bra vän som jag är gick jag upp och tog på mig kläder och allt och gick och mötte henne.

Jag har även köpt min bal klänning nu, bilder på allting kommer när mammas dator kommer. Vill inte avslöja för mycket, det ska bli en liten överrasking. Jag är faktiskt super nöjd med allting.

Min mamma har betalat min studentklänning, balklänning, mössa, flaket, min böter (min första någonsin btw), och hon betalar min resa till Turkiet nu och all mat så det har gått på några flera tusen nu. jag får självklart betala tillbaka henne för känns fel annars. Så när jag fått min första lön i sommar går det mesta till mamma. Vill betala nästan allt själv om jag kan.

 
ι Balen ι Smakprov på klänningarna haha! ι Studenten ι

/Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0