Janina & Moeid goes Fotomodell?

Jag skulle ju bli bättre på att blogga dvs att jag åtminstonde uppdaterar ett inlägg om dagen. Men nu är det ju så att Mammas dator är på inlagnaning och Sebbes funkar inte heller vet inte vad som hänt med den. Pappas dator får jag så sällan låna han skyller på att han får virus av min blogg! Vilket han inte får för då borde ju dem andra datorerna med fått det ju. Men men nu när han inte är hemma så passar jag på.

Jag börjar halv 3 idag vilket innebär att jag sluta sent (halv 11 ikväll) och jag tror inte att det kommer vara så mycket så vi kommer nog mest gå igenom tusen tusen måsaker. När vi gör det så kommer jag bara ihåg en tredejdel av varje sak typ. Thiih.

Åt frukost alldeles nyss det blev vanilj youghurt med honung i. Super gott (nu vet jag dock inte om jag stavade helt rätt men ni förstår vad jag menar hoppas jag? - Jag är inte så jätte duktig på stavning och jag orkar inte kolla av det i Word innan.)

Åkte hem till Moeid igår och där fick jag träffa hans systers bästa kompis "Ann-Louse" (svavning?) Iaf Arina har pratat jätte mycket om henne så nu har jag ett ansikte på dem. Moeid lämnade mig ensam med dom, och jag trodde att han aldrig skulle komma tillbaka för det tog jätte lång tid när han diskade. Jag var tvungen att leka massa konstiga hoppsaker. Men kännde igen en sak som dom "lekte" den där ramsan; Anna, Bella, Mossa Sälla.. osv. Thi..

Sedan tog jag och Moeid omenad i det jätte fina vädret vi har fått (det var 13+ ute) Tog massa kort på varandra med hans Iphone haha!

Ne men nu ska jag väll ta på mig lite kläder och sminka mig så att jag slipper göra det i sista sekunden.

//Janina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0