Riktigt fint väder idag!

Somnade i mammas säng men som tur va så sov jag inte länge alls, bara några minuter! Gissa vem som tyckte att det var okej att gå in och lägga sig i min säng då?! JOY! Hundhår överallt är det nu jag som bytt säng kläder och massa också ju så är ganska sur på henne!

Tog ett ganska långt bad igår efter att jag vart med Moeid somnade nästan till där i så drog ur proppen och gick upp tog på mig lite kläder och gick och la mig. Somnade med en gång när jag la mig i sängen! Så Vaknade helt utan alarm idag halv 7 men gick och la mig igen. Hade bara två lektioner idag så slutade halv 12, riktigt skönt att komma hem tidigt!
baugette
(Gjorde en jätte baugette med massa saker i till Moeid men den gick sönder haha!)

spaggeti ngn sås
(Min middag hur gott som helst!)

bada
(Mitt avkopplande bad som gjorde mig jätte trött)

Idag är det jätte fint väder och ganska varmt är det också! Så hm vad ska jag hitta på idag hade varit så skönt att sitta på en ute servering och fika just nu känner jag, men orkar inte åka in till stan! Jag får se helt enkelt vad som händer. Just nu ska jag i alla fall göra lite läxor som jag skjutit på.
solen
(Solen idag!!)

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0