Säljer mina skor

Igår efter att jag följt med Moeid till bussen så följde jag med Paulina, Jennifer och Anactasia till MacDonald´s vi satt där och snacka i evigheter grymt mysigt faktiskt!
Paulina, Anactasia och Jennifer

MacDonald´s
Jag somnade inte med en gång när jag kom hem från skolan men somnade lite senare så sov fram till 7 tror jag att den var när jag vaknade. Det är inte bra att sova så mycket som jag gör, måste sluta med det! Jag sa ju också att jag inte skulle lägga upp bilder på "dagens outfit" pga att det är så vanligt men idag lägger jag ut en sådan i alla fall, Enjoy!

Nina
Jag har blivit beroende av knäckebröd och te känns lite udda faktiskt men det är nyttigare än vanligt vitt bröd right? Jennifer är på väg hit nu och ska hämta skor och en film! Anactasia ska ju köpa mina vita reebok, grymt fina är dom men för stora för mig! Köpte dom för att jag behövde skor där det inte läkte in när det regnat men whatever 300kr extra för dom! Dom är ju använda så kan ju inte ta fullt pris men ett bra fynd får hon! Dom är värda något vid 800 tror jag att det var.

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0