Hem till Moeid efter skolan

Jag var så himla trött igår så jag gick och la mig med en gång efter skolan sedan låg jag bara där i min säng och jag skojar inte nu jag verkligen bara låg där och kollade upp i taket. Somnade ganska tidigt också! Så igår hände det absolut ingenting.

Idag efter skolan ska jag dra hem till Moeid, (sa ju att jag inte skulle det mera, men det har typ löst sig). Får se vad vi hittar på för kul.

Just det förhandsvisningen på filmen "Prinsessa" var faktiskt bra, bättre än vad jag trodde. Fast jag och Vikkan åkte in lite eller några timmar tidigare så vi hade ingenting att göra! Så vi tog första spårvagnen som kom ända bort till ändhållplatsen och sedan tillbaka hahaha.

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0