Sjuk..?

Det händer så mycker i mitt liv att jag inte hinner skriva i bloggen längre. Haha nej, driver bara har inte någon ork med att sätta mig vid datorn! Känner verkligenur stel jag är i fiingrarna efter att ite suttit på  ett tag. Har blivit förkyld så nu  måste jag krya på mig fort för vill ABSOLUT inte vara sjuk när jag fyller år!


Moeid sov över inatt och på morgonen lämnade jag honom ensam hos mig för att jag skulle jobba. Och när jag hade kommit hem så hade han redan åkt till Biskop, skyndade mig hem och stressa för att hinna träffa han. Sedan somnade jag och ingen väckte mig så jag misa han när han åkte hem också. Så har legat i min säng hela dagen idag!


Tror jag tappat 2kg av allt snor jag förlorat, hahaha! Det rinner hela tiden usch, börjar få lite ont i halsen nu också! Får ta och sätta på vattenkokaren och göra te till mig och lägga mig i sängen igen händer ju ändå ingenting vid datorn.


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0