Legat i sängen hela dagen

Jahopp nu va man hemma från Vikkan! Vi har legat i sängen hela dagen jätte skönt måste jag erkänna är så trött trots att vi somnade efter Idol men Vikkan somnade innan det var slut. Sebbe ringde hem mig och sa att middagen var klar, blev tacos tallrik idag grymt gott! 


Vikkan är och träffar hemlig person just nu så ska snart smsa henne och kolla hur det går trots att jag snacka med henne för några minuter haha! Hennes mamma är bara för gullig också hon skrev till mig först; "Vet du varför Vikkans mobil är avstängd? Kram Lotta" Sedan efter hon fått svar från mig skrev hon; "Ok, du vet hur vi mammor är. Nya *** gör oss oroliga." Hahaha gulligt! Sedan efter det svaret jag skicka så fick jag en super gullig animering tillbaka.


Tyvärr är jag inte med Moeid någonting nu i helgen låter han vara ute och ränna på nätterna i stället. Men träffar han nog på tisdag eftersom vi har samma teckenspråk nu. Ändra för hans skull lite för min också så klart.
teckenspråk alfabetet

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0