Känner redan saknaden av mat!!!

Nu känner jag att jag har ordning på papper, böker, allt men så fort någon kommer kommentera mitt arbete kommer jag bara känna att allt går åt skogen och jag skiter i allt. Det får verkligen inte hända! Jag kom till och med till min första lektion som va frivillig att gå på framsteg tycker jag. Ne men viste inte att den va det så känner mig lite sur kunde fått sovmorgon!


Ska hem och sola efter skolan sedan ska jag sätta mig och plugga men hur ska jag orka det nu när jag har börjat banta! Första dagen idag så känner verkligen sug efter mat ovanligt mycket, mer än vad jag brukar, och dagen har bara börjat! Ne får se hur det går...

xoxo Nina ♥

Kommentarer
Sandra

Är du inte riktigt klok?? Du behöver väl inte banta.. Vem har sagt det till dig?? Helt sjukt ju....

2009-10-05 | 13:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0