Frukost!

Sitter i köket och äter frukost nu eller ätit upp ska bara dricka upp mitt te sedan är jag klar. Laddade över massa bilder från telefonen nyss också så ska ni få se min jätte frukost jag åt idag! Ändrar "mat schemat" lite grann... Hm igår så kom Moeid och Tarik hem till mig och kollade på fotboll sedan gick dem. Det var la det ända som hände igår förutom att Paulina stylade mig och Jennifer igår. Eller sminkade oss resten fixade jag själv! haha!
frukost


Idag har jag och Moeid varit tillsammans i 1 år och 1 månad! Otroligt va tiden rinner iväg! Men jag tror inte att jag kommer träffa honom idag, men får se hur det blir. Nu ska jag i alla fall ta och kolla på Riverside, väntat hela veckan för att se avsnitten. (Vill se alla med en gång).


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0