skola-med älsklingen-teckenspråk- tv

frukost
Paulina gjorde frukost idag till mig gullig hon är va? Te och en jätte gullig smörgås.

Hemma äntligen!
Jätte kul med teckenspråk idag men blir så trött av att sitta där så länge! Har köpt mitt armband nu ååh så så så fint är det. Thi.
armband 
(Det med stjärnor på är det nya, satte ihop dem två andra).

Var med Moeid, Ali och Afram idag. Blev ju inte att jag och Moeid va hemma hos honom och pluggade utan vi åkte hem till honom va där en stund och sedan åkte vi till stan. Moeid köpte hörlurar eller hörluror som han säger haha! Ne men såå gulligt är det.


Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på DHW sedan Christine sedan somnar jag nog eller om jag inte redan somnat under Christine.


Hoppas alla haft en bra dag idag!


xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0