Redovisning imorgon!-fyller om 5 dagar!

klasskortet
Översta raden: Jag, Sara, Amanda, Nadine, Jenni och Marita (Läraren).
Understa raden: Olivia, Jennifer, Alex, Khadro och Malin.
Frånvarande: Katiza


Imorgon är det redovisning på resemålet; Seychellerna. Ska träna så jag kan nästan allt utan till, men det kan jag nästan! Nu har Sara faktiskt hjälpt mig jätte mycket med arbetet och det blev klart idag! 


Om 5 dagar är jag 18!!! LÄNGTAR. Släkt och vänner kommer till mig på lördag och firar mig. Sitter just nu på golvet i mitt rum och blir fixad i håret av Paulina. Hmm :S  Ska snart skriva till Sara på facebook så hon inte glömmer bort att prata om religionen!


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0