Pluggat

pluggpluggplugg
Allt detta ska jag kunna tills imorgon, ska ha prov om Islam. Har faktiskt läst på mina anteckningar idag men sedan blev jag så trött på att läsa men det är ju inte så svårt, vet ju ganska mycket om Islam ändå... Om det inte går bra på provet vet jag inte vad jag gör, ska jämnföra Islam med Kristendomen också.
Nina pluggat



Passade på att fixa till mina naglar idag dem har ju gått sönder så ser inte så fint ut.. Men fixade till dem lite grann.. fint ? haha!
Ben&Jerry´s och geisha
Efter att jag pluggat bad jag Paulina hänga med till afären och köpa någonting och det blev Ben&Jerry´s och Geisha. Paulina köpte en Apelsin krokant! Ska strax lägga mig i sängen och njuta av min glass.


Imorgon ska jag träffa Moeid efter skolan någon timme bara, får se vad vi hittar på. Hoppas ni haft en bra dag idag!
Janina v Moeid


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0