Måste äta

Åkte till skolan idag för att ha en lektion på 2 timmar segt faktiskt men bra att jag gick iaf va?!... Jag ska snart dra mig iväg och sola eller kanske ska vänta på Paulina, hon kanske också vill sola. Imorogn är det min STORa dag för då blir jag 18år jippie! Haha! Ska skriva upp mig på tusen lägenheter nu...


Det är så himla kallt att när jag bara tänker på att jag måste ut så ryser jag i hela kroppen! Ska träffa Vikkan vid 5 tiden, får se vad vi hittar på. Kanske snabbt in till stan och köpa en tröja eller någonting.


Btw kommer ni ihåg att jag "banta" förut, det blev värsta saken utav det hemma och av alla men nu har det mer blivit att jag orkar inte ställa mig och fixa någonting att äta så förra veckan åt jag bara en gång om dagen och det var lunchen. "/ Ska ta och skärpa mig nu faktiskt!!! :O
inte bra

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0