Kommer vara helt pank efter Februari

Nu har jag ätit middag och lussekatter & pepparkakor och drukit te mums mums. Tog bilder också men dem laddar jag nog upp imorgon när jag kommit hem från stan eller någonting. Ska dit imorgon med Vikkan ska passa på och köpa julklappar då! '


Jag har faktiskt panik med allt, det är min bror som fyller år nu den 3e december, min syster den 17e december sedan julklappar till 8-7 personer... Efter julen fyller Mamma, Vikkan år i Januari och Moeid och Jennifer fyller år i Februari inte nog med det, det är alla hjärtansdag i Februari ocskå. Efter det är det ett tag jag behöver tänka på det har ju pappas födelsedag lite längre fram pff känner mig så pank med bara tanken av allt jag måste köpa, göra och behöver!!! Hoppas inte jag har glömt ngn nu det var bara en snabb koll på hur mycket jag kommer behöva köpa!


xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0