Jätte trött och seg!

Usch va trött jag är! Dissade till och med Vikkan för jag orkar verkligen inte åka in till stan! Va på banken idag och fick nytt kort eller beställde så det kommer komma om 1 vecka sedan öppna jag ett sparkonto ÄNTLIGEN. Jag trodde det skulle vara krångligt med allt bytande och överföringar och massa men det var det inte alls. Sedan fick jag ny kod till min internet bank också! SKÖNT!


Imorgon blir det teckenspråk så måste ladda upp så jag inte är så trött! Va jätte seg och trött sist. Eller va det gången innan det iaf ska hålla mig på topp haha! Gissa vad jag gör nu!!? Jag kollar på DiSNEY CHANNEL haha! fattar inte hur jag kan kolla tyckte Vikkan va töntig som kolla och nu kollar jag haha.


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0