God morgon :)

God morgon!
Visst var jag duktig på att updatera igår! Idag blir dock lite mindre för att jag ska snart dra till skolan sedan efter skolan så följer jag med Moeid hem till honom! Men innan vi åker hem till honom ska jag köpa mitt armband!


Vi ska plugga hemma hos Moeid - Geografi blir det, usch det värsta jag vet! Men ska bara sitta bredvid honom och se söt ut haha. Kanske kan hjälpa honom med något om det behövs och om jag kan.. Efter vi varit hos honom och pluggat ska vi åka tillbaka till skolan, för att ha teckenspråk. :)


Men nu ska jag sminka mig, äta frukost och ta på mig byxor! Sedan åker jag iväg till skolan. Hörs kanske senare eller när jag kommer hem ikväll!
post it


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0