Hejdå Vikkan kmr att sakna dig.

Börjat vända på dygnet redan och det har gått ungefär 1 ½ vecka från att skolan sluta. Mitt sista sommarlov är detta också. Jag får se till att njuta av detta lovet. Ska plugga riktigt hårt det sista året i skolan. Vikkan ska till Turket idag, kommer verkligen sakna henne. Speciellt eftersom hon är min bästa vän och för att det är lite jobbigt mellan mig och min pojkvän just nu så behöver hennes axel hihi men men. Vi har haft det helt underbart nu den sista tiden och så kommer det upp massa problem, jag hoppas verkligen att det löser sig. Vi har nyss "firat" vår 9månaders dag, så vi har varit tlsm rätt så länge. Men Vikkan kommer hem om 1 vecka igen ska bli skönt, men om hon blir brunare än mig så blir jag riktigt avis på henne höhö. Sitter och äter lite godis som tröst pga att det är jobbigt mellan mig och Moeid (Min pojkvän). Ne men nu ska jag ta och spela Sims3.


(Detta är min underbara Vikkan på bilden)

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0