Ensam hemma

Känner fortfarande hur mätt jag är efter middagen. Är ensam hemma nu och jag vet inte vad jag ska ta och hitta på. Jag har suttit och spelat The Sims3 nyss men tröttnade på att spela det. Så nu vet jag inte vad jag ska ta och hitta på. Btw Paulina fixade mina naglar idag.. Riktigt fint men lite slarvigt gjort.
Imon ska jag åka hem till Moeid sedan ska vi gå och bada i Askims badet. Paulina och Jennifer o massa kanske också ska bada där så vi kanske möter dom där. Kul kul blir det. Har varit och badat i onsdags med Carro i Hällvik och sedan i torsdags det vill säga igår så bada jag i Askim med Paulina och Jennifer. Vi köpte kokos olja och smörjde in oss med så vi är jätte bruna och fina nu. Ne men nu ska jag ta och sätta på lite musik och njuta av att jag är ensam hemma en stund. (Det händer nämligen inte ofta att jag är ensam hemma).

Mina naglar

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0